wtorek, 22 września 2015

malowanie na drzewie

uwielbiam prowadzić zajęcia dla dzieci "w terenie"
pewnie ma to związek z tym, że pół mojego życia spędziłam w lesie.
uwielbiam.
w lesie czuję się tak jak w naturalnym środowisku, i właśnie tam
(tak czasem myślę) potrafię dać dzieciom najwięcej.
uwielbiam opowiadać ciekawostki o owadach, drzewach, o zwierzętach, ptakach
mogę z rękawa wysypywać pomysły na kolejne zabawy, zadania,
jeśli kiedyś będziecie chcieli- zaproście mnie na wspólny spacer.
 
 
to zdjęcia prac plastycznych dzieci, wiekowo
 bardzo zróżnicowana grupa, ale to zadanie wychodzi z dziećmi w każdym wieku- uwierzcie- sprawdzałam :)
 
jak widzicie wystarczyło owinąć pnie drzew szarym papierem, posklejać je papierową taśmą, rozłożyć farby, rozdać pędzle i już.. przepiękne, leśne dzieła sztuki:






1 komentarz:

  1. Szkoda ze ja nie miałam takiej pani, może bym bardziej las lubiła. Świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń